OneCall

OneCall

Vil du bli en del av de mest fornøyde kundene i Norge?Det har aldri vært billigere å være OneCall-kunde og man kan enkelt bestille abonnementet i dag!

Bestill her

Annonselenke

Mobilabonnement

  • FolkePakka: fra 0 GB (99 kr) til ubegrenset data (479 kr)
  • FamiliePakka som er minimum 2 personer: fra 2 GB (249 kr) til ubegrenset data (849 kr)
  • 100 kr dyrere for ny person som blir med i FamiliePakka. (Maks 10 personer)
  • Mobilabonnement
  • Kontantkort etter eget bruk
  • Alle abonnement har fri tale og SMS
  • Har telenordekning
  • Dekningsnett fra Telia

Nøkkelinfo

  • Mange gode som ny kunde
  • Dekning fra Telia
  • Du beholder ditt gamle nummer
  • Mobilabonnement for privat- og bedriftsmarkedet
  • Nettslett i alle abonnement
  • Data Rollover

Fordeler

Mobilabonnement for famileDekningsnett fra TeliaGode vilkår for nye kunderAbonnementFri tale og SMSIngen bindingstid Ta med ubrukt data til neste månedHar norges mest fornøyde mobilkunder
Gå til OneCall

Annonselenke

Om OneCall

I 2004 ble OneCall etablert og deres visjon var å utfordre bransjen innenfor telefoni med lave priser. Siden da har OneCall vært de første i Norge til å inkludere taletid og SMS i mobilabonnementene sine. De har også hatt som hovedfokus å gjøre prosessen med mobilabonnement lettere og billigere for de fleste. OneCall ønsker ikke å bli assosiert med fakturaer som er vanskelig å forstå eller at det skal være vanskelig å bli kunde. I tillegg vil de bli forstått og ting skal kunne bli gjort på en enkel måte.For å gjennomføre sine mål, har OneCall benyttet seg av tilgjengelig teknologi. Slik har de utfordret seg selv på å finne produkter og tjenester på en innovativ måte, som kan hjelpe potensielle og eksisterende kunder.

Når det kommer til kundene sine, har de hatt fokus på at alle skal behandles på samme måte, og alle har samme rettigheter. Dette har resultert I nyere tid, at OneCall har blitt kjent som en kundefavoritt, og sifden 2017 har OneCall vunnet prisen for mest fornøyde mobilkunder hvert år. Det betyr at de har jobbet med målene sine og har i stor grad innfridd sine egne og folkets forventninger.

OneCall er en del av Telia, som har gitt de en rekke fordeler og spesielt når det kommer til mobilnettet de bruker. Det er et godt og stabilt mobilnett som går ut på dekning, hastigheten og stabiliteten. Som kunde får man tilgang til dette 4G-nettet som strekker seg i mesteparten av Norge.

Få tilgang til disse tjenestene

  • OneCall-appen

Med OneCall-appen kan man sørge for å ha god kontroll på sitt eget forbruk. Man kan også se kostnader knyttet til sin faktura, sette sperrer eller kjøpe datapakker hvis man er tom. Det er veldig nyttig for å holde god oversikt.

  • Ekstra mobildata

Hvis man går tom for data så kan man enkelt kjøpe nye pakker med hjelp fra OneCall sine nettsider, appen eller via SMS. Dette er pakkene man kan kjøpe:

  • 1 GB for 79 kr
  • 3 GB for 149 kr
  • 5 GB for 199 kr
  • 10 GB for 299 kr

Hvis man ikke benytter seg av all dataen man har kjøpt i tillegg til det som er inkludert i mobilabonnementet, så blir det overført til neste måned igjen.

  • Ekstra SIM-kort

Hvis man har behov for et ekstra SIM-kort til en annen telefon eller nettbrett, så kan man enkelt bestille det hos OneCall. Det koster kun 29 kr i måneden.

Man kan benytte seg av ordningen smarttelefonforsikring. Hvis man skulle ha et uhell med mobilen sin som ikke er unormalt, så er denne forsikringen gunstig. Denne forsikringen dekker skade og tyveri av mobilen. Hvis tilfelle er at noen misbruker SIM-kortet til eieren, så er forsikringen behjelpelig med det også.

Denne forsikringen kan aktiveres inntil 30 dager etter man har kjøpt mobil, og det gjør man ved å ta kontakt med kundeservice hos OneCall. Hvis tilfellet er at man fikk forsikring når man kjøpte mobilen, så er det ikke noe å tenke over. Forsikringen fungerer så sant man har et aktivt SIM-kort fra mobiloperatøren. Husk at forsikringen kun gjelder det SIM-kortet man hovedsakelig bruker og telefonen som det kortet sitter i. For å få tilgang til denne forsikringen, så koster det 149 kr i måneden.

Man må forholde seg til en egenandel ved skade, som er gjeldende de første tre månedene og egenandelen er 1 000 kr. Hvis det går over tre måneder, så er egenandelene kun 600 kr. Hvis en skade skal inntreffe igjen innen et tidsrom på 18 måneder, så er egenandelen 1 200 kr. Flere skader innen 18 måneder, så er egenandelen 1 800 kr. Les videre om vilkårene på OneCall sin nettside.

Se fullstendige vilkår for Smarttelefonforsikring

  • DelBetaling

Hvis man ønsker å kjøpe en mobil i OneCall sin nettbutikk, så har man mulighet til å velge delbetaling som er alternativ. På denne måten kan man betale ned ønsket mobil etter 12, 24 eller 36 måneder. Det er et godt alternativ hvis man synes det blir mye å betale hele totalbeløpet på en gang.

  • BankID på mobilen

BankID har blitt et nyttig og velbrukt verktøy for å logge seg inn i nettbanken på en enkel måte. Hvis man benytter seg av OneCall så har man tilgang til å få BankID.

Mobilabonnement man kan få med OneCall

Vi har tatt for oss FolkePakka, FamiliePakka og PrøveKjøp slik kan man enkelt kan få oversikt over hva slags mobilabonnement det er, pris og hva det inkluderer.

Dette får man med mobilabonnement fra OneCall:

God hastighet og dekning

OneCall gir kundene sine god hastighet på mobilnettet sitt og man får god dekning i de aller største delene av Norge. Alle nye kunder får garanti på god dekning. De har også et dekningskart på nettsiden sin, slik kan man ser hva man kan forvente der man skal være mest med mobilen sin.

Overfør ubrukt data til neste måned

Fortvil ikke hvis ubrukt data er tilgjengelig ved månedsslutt. Når måneden er over, vil ubrukt data overføres til neste måned. Slik kan man utnytte ubrukt data også får man igjen for det man betaler. Hvis tilfellet er at man må kjøpe datapakker i løpet av måneden fordi man har gått tom, så vil også denne dataen blir overført til neste måned.

Heldigvis for kundene er det ingen begrensing for hvor lenge man kan spare ubrukt data. Husk at det finnes en grense på hvor mye man kan spare. Hvis man har et mobilabonnement med 10 GB, så kan man spare opptil 10 GB. Så enkelt er det. Tar man imidlertid å bytter til en abonnement med mindre GB inkludert, så får man ikke overført med seg mobildataen.

Med OneCall er det ingen binding

OneCall har hatt et stort fokus på å fortelle sannheten på en enkel måte og de vil ikke skjule kostnader eller liten skrift. De har alltid trodd på at god kundeservice og pålitelighet går foran bindingstid. Derfor har ikke OneCall noen form for bindingstid. De mener at kundene deres skal bli fordi de vil og ikke fordi de er nødt til det.

Ubegrenset taletid og tekstmeldinger

Det som Norge, Norden og EU/EØS har til felles, er at med OneCall har man ubegrenset taletid og SMS. Prisene som gjelder i Norge, gjelder også i de nevnte områdene.

Europa er også inkludert

Som med taletid og SMS, så kan man også bruke den samme databruken i Europa som man kan hjemme. For bruk utenom dette, så gjelder også de samme prisene som i Norge. Hvis tilfellet er at man har FolkePakka Full Data, så har man mulighet til å bruke 43 GB og etter det betaler man kun 0.02 kr per MB.